22 Aralık 2012 Cumartesi

Bir OHHH çekmek ki..

CVS işleminin FISH analizine göre yapılan ilk ölçüm sonuçları elimize ulaştı. Sonuç negatif, yani bebeğimizde Trisomi yok..! Öyle bir OH çektim, öyle bir rahatladım ki. Bana yorumlar ve iyi dileklerle destek olan hepinize çok çok çok teşekkür ederim. Allah kimseyi böyle endişelerle sınamasın, çok zormuş çok! Kendimde bir hastalık şüphesi olsa bu kadar korkmaz, endişelenmezdim, işte ona eminim... Sanırım anne olmak böyle bir şey.

Testin diğer tüm analizlerini içeren doğrulayıcı tüm diğer sonuçları 3 hafta içinde elimize ulaşacak ama kan değerlerim sonucunda şüphelenilen Trisomi riski bitti çok şükür. Laboratuvardan arayıp da sonucu söylediklerinde Beyaz Atlı Prens'le kucaklaşıp hüngür hüngür ağladık, ama bu sefer sevinçten. Hayatımda aldığım EN GÜZEL HABER kesinlikle buydu, çok şükürler olsun. Allah nazardan, hastalıktan, kaza beladan ve daha başka üzüntülerden saklasın, sakınsın. Sadece beni ve bebeğimi değil, bana destek veren sizleri ve yavrularınızı da.. Çok şükür!

13. haftanın sonu ve tüm 14. hafta boyunca şu yandaki cehennem zebaniiiiisi Roller Coaster'da turlar atmış gibi hissediyorum, önce ilk trimester sorunsuz geçti de kurtulduk diye deli gibi sevin, sonra kan testi sonucuyla tepetaklak ol, ağlamaktan helak ol, sonra yine bulutların üzerine çık. Bitti çok şükür. 15. haftaya, güzel bir haberle ve yepyeni umutlarla girdik bugün! Bundan sonra kendime, yemem içmeme çok dikkat edeceğim söz veriyorum size. O ilk 3 ayda kaybettiğim 2,5 kiloyu tez elden sağlıklı bir şekilde geri almak, sonra da bol besleyici ama dengeli bir beslenmeyle bebeği NUR TOPU kıvamına getirmek için uğraş vereceğim, hepinize söz..! Bu sabah ilk kez "kendime zorla yumurta yedirme deneyimi"mi gerçekleştirdim bile valla, örnek protein diye diye. Kusmalar artık yok denecek kadar azaldığı için ve şu saat olmasına rağmen o yumurtayı hala midede tutabildiğim için kıvanç ve esenlik doluyum :) Bundan sonra böyle Öğrenen Anne Hanım! Kendiniz eti yumurtayı sevmeyebilirsiniz, ama bedeninizde bu temel gıdalara ihtiyacı olan korunmasız bir canlı var..

Bu arada; Beyaz Atlı Prens bahçeye çıkıp, kendini karların üstüne atıp el ve ayaklarını açıp kapayarak karda bir MELEK figürü oluşturdu bu sabah, çoooook şirin. Hepimizi korusun!

6 yorum:

  1. Merhaba hafta sonu okudum yazını öğrenen annecim çok ama çok sevindim, o gün şartlardan dolayı yazamamıştım ama gözünüz aydın çok mutlu oldum, şimdi artık doya doya tadını çıkarın bu güzel günlerin:)

    YanıtlaSil
  2. Pelincimmmm çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim yazınızı tebrik ederim sizi :) devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. kampet teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. En baştan okumaya başladım yazılarını. İçime bir sıkıntılar bastı ki sorma, ne büyük korkular bu yaşananlar. Benim de en büyük korkum engelli bir çocuk sahibi olmaktır. Bence dünya üzerinde bir insanın yaşayabileceği en zor şey, kesinlikle engelli bir çocuğa anne-baba olmak. Yazıda kullandığın resim var ya, cuk oturmuş buraya. O kadar korkudan sonra böyle bir haber, gerçekten devasa bir roller coasterda bilmem kaç km.hızla aşağı inmek gibi bir his olsa gerek. Off Ceren off, diyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Cok zordu cok :((( Allah tum engelli cocuklarin annelerine guc versin..

    YanıtlaSil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!