4 Aralık 2012 Salı

Prensesle aramda ne fark var!?

Prensesimiz Kate Middleton'ın hamile olduğu haberleri dalga dalga tüm kainata yayılırken, biz dünyalı ve sıradan halk olarak, kendisinin bulantı sorunu nedeniyle bir kaç gün daha hastanede kalacak oluşuna üzülüyoruz.. İnsan prenses olunca, hamileliğinde yaşadığı bulantılar bir başka şiddetli oluyor demek ki. Allahtan kendisine sabır, metanet gücü ve bol zencefilli çaylar diliyorum. bulantı kötü şey sevgili Prensesim, ama geçecek inanınız. Şunun şurasında sizin de benim de birkaç haftamız kaldı bu illetten kurtulmak için. Dayanmaya çalışınız prensesim..

Kişisel Beyaz Atlı Prensimin konuya ilk tepkisi "bak Kate'in bulantıları da çok fazlaymış, hastanelik olmuş" oldu. Birden kendimi prensesimizle bulantı konusunda karşılaştırılıyormuş gibi hissettim. "Madem o hastanelik oluyor, ben de olabilirim" hırsı mı yapmalıyım acaba? Yoksa halktan biri olarak, evimin tuvaletinde kaderimle başbaşa mı kalmalıyım? Üstelik tuvaleti benden sonra temizleyecek uşaklarım bile yok. Öylesi acınacak, gariban bir haldeyim.

Prenses Kate mi önce doğuracak ben mi acaba? Bunun endişesini de yaşıyorum doğrusu.. Prenses Kate önce doğurursa, bizim müstakbel kişisel prens ya da prensesimiz güme gitmesin bir de?!

Prenses normal doğum yapacak mı acaba? Yoksa prenseslere özel bir başka teknik mi söz konusudur? Kendisi ne tür bir sağlık sigortasına sahip, yoksa evde (ehem sarayda demek istiyorum) mi doğuracak? Magazin dünyası doğum anında odada bulunacak mı, sonrasında minik prens ya da prensesi türlü acaip kılığa sokup (misal bir balkabağı gibi giydirilmiş olarak) fotoğraflarını çekecekler mi? Veliaht ilk altı ay anne sütü ile beslenebilecek mi, yoksa bunun için özel ekipler mi görevli olacak? Bunlar aklımı kurcalıyor doğrusu..

2 yorum:

  1. =))) Aslında prenses denince onun hamile bırakılması da gebelik ve doğumun az da olsa sıkıntılı taraflarını yaşamak zorunda kalması bile orjinal geldi bi an için =))

    Sıfırdan 9 aya sardım baştan okuyorum blogunu =) Sonlara doğru geldiğimde içimde birden çocuk isteği doğar ve akşam eşimi damızlık yönde sömürürsem, sorumlusu ya da kıymetlisi sen olacaksın bilgin olsun =))) Sonra ben de yazarım bir blog okudum vee... işte şimdi bulantılar, bulantılarr.. =P
    Çok tatlısın sen ya, ne güzel yaşamışsın her şeyi paylaşmıssın, maşallah sana size =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giselle'in çocuk emzirirken bir yandan saç yaptırdığı, bir yandan manikür yaptırdığı ve makyaj yaptırdığı bir fotosu sosyal medyada dolanıyor. "I understand you, sister" diye shameless'teki hatun da aynı fotoyu mock etmiş :D baya güldüm, ben de yapsam aslında..
      Bu arada yap yap demeyeceğim ama yaparsan çok güzel olur o çocuk eminim :D Aşk meyvesi ;)))))

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!