6 Şubat 2013 Çarşamba

Göbek ve beraberindeki heyet

Bu hafta, yani tam 21. haftanın son günü, Türk filmlerinden fırlamış bir Filiz Akın edasıyla, histerik bir şekilde "Hah hah hah, çatlasın düşmanlaaaaar, artık benim de bir göbeğim vaaaaaaaar!" şarkısını söyleyerek, göbeciğimi ata ata geldim aranıza, ey dostlar! Dün gece yatarken yoktu, bu sabah kalktığımda birden nur topu gibi bir göbeğim oldu! Ciddiyim, şaka yapmıyorum, durum aynen bu şekilde.. Duş alırken birden daha dün kırmızı ojelerle şahlandırdığım ayak parmaklarımı bir tümseğin altında görüverince "aman tanrım, göbeğim çıkmış!" diye bir bağırmışım ki, Beyaz Atlı Prens fenalaştım, yardım çığlıkları falan atıyorum sanıp banyoya daldı. Hakikaten göbeğim var sabahtan beri ve ilk kez tuvalete gittikten sonra bile inmedi, öyle kalakaldı! Şok içindeyim!

Aslında beni uyarmışlardı, bazı kadınlarda aynen böyle bir gecede göbek çıkıveriyormuş ama ben bunun şehir efsanesi falan olduğunu düşünmüştüm.

Bu haftanın ilk sürprizi bu değil üstelik! İlk tekmemi de yedim sevgili dostlar! Hayır aslında böyle içimde sanki bir okyanus dalgası varmış gibi bir his oldu, böyle ufak çaplı bir tsunami, pır pır pır bir his.. İlk kez yaşadığım için böyle sürreal bir boyutta tarif ediyorum ve siz de anlayamıyorsunuz ama anlamış gibi yapın da sevineyim lütfen.. Ay çok tatlı bir his.. Gün boyu çok yoğun olduğum için ya da bebiko benim hoplama zıplamalarımdan bir beşik hissi edinip horul horul uyuduğu için, akşamları özellikle gece yatmaya gittiğimde hareketlenip böyle bir o yana, bir bu yana dalgalar yolluyor. İçimdeki Minik Denizim benim! Yok yok Deniz değil adı ;) Söylemiycem, ısrar etmeyin!

Göbek ve tekme sorunsalı böylece çözüldü, lakin göbekle beraber yanında eşantiyon bir de saz heyeti geldi yahu. O güzel, o incecik, o zarif Akdeniz belimin yerinde yeller esiyor artık.. Kendisi; Alanya'da 5 yıldızlı bir tatil köyünün, kaşları itinayla alınmış yağız animatörünün ısrarına dayanamayıp, oryantal müzik eşliğinde kalça kıvırmaya çalışan bir Alman turistin, odun kadar sert ve kıvrımsız beli kadar korkunç görünüyor! O bel kavisi gitti, Helga'nın kalın odunsu hatları geldi.. Muzdaribim bu durumdan.. Neyse ki Beyaz Atlı Prens'in dikkati belden çok göğüste toplanmaya başladı; o ne biçim göğüs anacım öyle?!? Mandıra mı olacağım, süthanedeki danalara mı hazırlanıyorum, ne oluyor?!? İbo Tatlıses kişisi "meğ'meler bağş kaldırmış, kavuşmuyor dü'üğmeler" türküsünü geleceğe yolculuk yaptığı bir gün benim bu halimi görerek mi bestelemiş paranoyası içindeyim.. Çok korkutucu.. Lütfen biri bana daha geçen yaz Victoria's Secret'a onyüzbin gayme dökerek edindiğim o cicili bicili sütyenlere tekrar sığacağımı söylesin, lütfen! Yoksa blog'da ilk "sütyen hediyesi çekilişi" düzenleyen blogger ben olacağım.. Elalem masum masum "çocuğunuzun odasına ponpon süsler" ya da "en political correct hikayeler kitabı" dağıtırken... Töbe töbe!

Bunun dışında asayiş berkemal arkadaşlar. Birkaç haftadır kaşınıyorum yalnız, göbeğim ve yanları hatır hatır kaşınıyor. Devamlı bir kremlenme halindeyim bu nedenle. Bu göbeğin büyüme alametleriymiş, biraz da sanırım finduk-fistuk olayını abarttım bir ara.. Bir de üzerine sağ böbreğim birkaç kez uykudan uyandıracak düzeyde ağrıdı. Ben üst düzey tıp bilgim ve google arama yeteneğimle tabii ki kendime "zona" teşhisi koyup panik içinde doktoru aradıysam da, durumun zona ile hiç alakası olmadığı ortaya çıktı tabii. Büyüyen rahim bazen böbreklere baskı yapabiliyormuş, bu da ağrıya neden oluyormuş. Vücut zaman içinde organları sağa sola kaydırarak rahme yer açıp durumu çözümleyecekmiş. Enteresan haller di mi? Bekleme yapma karaciğer, devam et dalak, sağa çek mide falan.. İçimde Boğaziçi Köprüsü cuma gecesi trafik sıkışıklığı yaşanıyor..

Bu hafta bu şekilde geçti.. Ha bir de, okeyde dördüncüyü arıyorduk ya, bulduk. Polonyalı kız da çok şeker biri ve beklenen doğum tarihimiz arasında sadece 2 gün var!!!! Lakin yine oğlan, yine oğlan! Yahu kızıma hiç mi kız arkadaş çıkmayacak, hep oğlanlarla kuşatıldı kızım, erkek Fatma olacak bu gidişle.. Kız annesi arıyorum arkadaşlar, alenen! Varsa bildiğiniz bir aday, yollayın bacım, sevabına..

6 yorum:

  1. Cok sevindim gelismelere. Belki biliyorsundur. Eger anne uzun sure hareket etmezse bebek bunu tehlike olarak algiliyor ve tekmelemeye basliyor. Siist anne orda misin hayatta misin diye kontrol ediyor tekmeleyerek. Bu yuzden hareket demek onun huzuru demek. Geceleri surekli donerek sallanarak hatta volta atarak cok zamanlar gecirdim ben ;)

    YanıtlaSil
  2. :) Desene maraton yeni başlıyor benim için...!

    YanıtlaSil
  3. Güzel haberler!

    Ben de tek bir gecede hayatım iyi yönde değişsin istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sihirli değneğin uzmanlık alanı göbek cicim, istersen yollayayım sana bi ayva, bi yattığı yerde büyüyen karpuz vs? ;)

    YanıtlaSil
  5. Göbeğin ve ilk tekmen hayırlı olsun ;) doğumdan sonra ineceği Icin tadını çıkar göbeğinin. Gerçi benim göbeğim hala inmedi :( hamileliğimi hatırladım Allah sağlıklı bir sekilde kucağına almayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler, aynen düğünlerde durup durup birden piste fırlayıp dansetmeye başlayan ve bir daha da inmeyen kadınlara döndü benim göbek, aldı başını gidiyor. Bir haftada arayı kapattım sanırım :) Çok teşekkürler, amin!

    YanıtlaSil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!