5 Mayıs 2013 Pazar

Bahar neşesi

Bahar birden geliverdi! Sadece iki gün içinde gri kahveden cart pembelere, gelin gibi beyazlara, sappppsarılara bürünüverdi doğa. O kadar güzel ki, eve giremiyorum.. Bu bahar bisiklete binemiyorum ama upuzun yürüyüşler yapıyorum, bu durum birden mesafeleri uzattı ama ayrıntıları da beş duyumla daha güzel yakalamamı sağladı. Ve bu güzellikleri yakaladım dün.. Paylaştıkça çoğalsın mutluluk!

Bahar aylarında doğmak ne kadar güzel birşey. Ben Mart doğumluyum, kızım da inşallah yaz başında doğacak. Doğa uyanırken, herşey tazeyken, mis gibi kokarken, capcanlıyken.. Güneş sırtımızı ısıtırken, çeşit çeşit ve bol sulu meyveler içimize serinlik katarken, denizin tatlı ürpertişlerini tüm bedenimizde hissederken.. Bahar ve yaz mevsimini çok seviyorum! Bol bol dışarda vakit geçirme zamanı artık, balkonlarımızda ya da bahçelerimizde efil efil bir kahvaltı sofrası kurmakla başlayalım güne. Domatesin kırmızısı, peynirin beyazı, çeşit çeşit otların yeşili ne canlı! Sonra illa ki yürüyüşe zaman ayıralım, gün batarken, o kızıl ışık hüzmeleri doğada dans ederken. Derenin şırıl şırıl sesini dinlerken yaşama şükredelim.. Ve içimizde büyüyen ikinci yaşama..

Sadece 6 hafta kaldı kızımızı kucağımıza almamıza, ne kadar heyecanlı! Evet biraz korkutucu da, ama daha çok heyecanlı! Odası neredeyse hazır - birkaç hafta önce kırmızı bir çoraptan başka hiçbir şeyi yoktu, şimdi rengarenk - ama pembe olmayan rengarenk :P kıyafetleri, yatağı, bakım eşyaları ve hatta birkaç oyuncağı ile dolu dolu bir odası var! Bahar kadar renkli, o kadar neşeli bir oda. Umarım o da içinde nice neşeli, rengarenk zamanlar geçirir.

Geçen beş gündür Türkiye'deydim. Bu son haftada, Braxton-Hicks denen ve rahmin doğuma hazırlık çalışmaları olarak bilinen ağrısız kasılmalar ve mide yanmaları dışında, seyahat süresince çok rahattım. Kısacık zaman çabucak geçti ama en azından ailemi doya doya kucakladım. Ananoşum ve teyzem de bana sürpriz yapıp Ankara'dan gelmişlerdi, yanlarında rengarenk bebek eşyaları getirmişler. Bazıları el işi, öyle güzeller ki.. Sadece 6 hafta sonra o minicik şeyleri giyecek minicik bir kızım olacağına bazen hala inanamıyorum. Göbeğim kocaman ama içinde kıpır kıpır olan "şey"i bazen hiç hayal edemiyorum. İçimde iki adet minik ayak var mesela, ara sıra böbreğime dalağıma tekmeyi basan ama nasıl ayaklar onlar? Her ultrasonda doktorun inatla gösterdiği ve benim inatla göremediğim o ayaklar.. Hala çok gerçeküstü..

Böyle böyle son 6 haftaya girdik. Bir de bahar geldi ya, daha ne olsun :)

3 yorum:

  1. Heyecanını ben de hissettim çok güzel bir duygu sağlıkla gelsin inşallah meleğim

    YanıtlaSil
  2. Çok az kalmış , gerçekten çok farklı bi duygu içinde bi canlı büyütmek. Ben de hala inanamıyorum küçük mucizeme , bi o kadar mutlu oluyorum onu hissettikçe , hayırlı sağlıklı doğumlar
    www.didemmyaylaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. GeCe'cim çok teşekkürler! Didem sana da bol şans, sağlıkla ve keyifle kavuşalım inşallah miniklere :)

    YanıtlaSil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!