2 Kasım 2013 Cumartesi

Kaka sohbeti ve Adam Cooper

Vallahi öğrenen anne değil tırlatan anne olma yolunda emin adımlarla, hatta akşam karanlık basınca tenhada kalmış mutaassıp aile kızı misali hızlı hızlı adımlarla yürüyorum. Son yazılarımı okuyan da benim böyle saç baş dağılmış, yitip gitmiş, önüne gelenle, cam önünden geçenle, hatta Mr.Hankey'iyle bile kavga etmeye hazır ve nazır huysuz ve çirkin bir hatuncağız olduğumu düşünür. Ayol değilim, vallahi değilim. Süt dökmüş bir pisicik kadar masum, kış öncesi kilere düşmüş bir fare kadar huzur dolu, çeşitli hayvan benzetmelerinde kendimi görecek denli yaratıcı ve muzip bir zat-ı muhteremim. Valla bak! Ara sıra kızıyorum sağa sola işte. Yoksa tamamen zararsız, kendi halinde, mutlu ve cici mi cici bir insancağızım.. Tadımdan yenmem.

Lakin şu sıra tırlatan anne olmaya yakın bir çizgide seksek oynar haldeyim. Gün içinde sapır saçma konulardan Beyaz Atlı Prens'le hiç olmayacak sohbet ve araştırmalara girişiyoruz. Malum ebeveyn olmak endişeli bir insan olmak, en ufak birşeyden nem kapmak anlamına geliyor(muş) ama 10 senelik ilişkimizde daha önce hiç konusu açılmayan ve açılmayacağını düşündüğüm konulara, gün içinde normal şeylermiş gibi parmak basıyor olmak hakikaten enteresanmış. Mesela dün tam 10 dakika boyunca, toplum içinde olduğumuzu ve konunun tuhaflığını fark edene dek "kaka konusu"na parmak bastık! Sevgilimle kaka konusu konuşabileceğim hiç aklıma gelmezdi. İstemezdim de ayol. Nasıl oldu bu iş hala anlamış değilim. Yoksa o hep dalga geçtiğim "kakaMIZı yaptıııık, aferin BİZe" annelerine mi dönüşüyorum. Aman yarebbim, evlerden ırak et.. Kaka sohbetini bir de internette araştırma boyutuna taşıdık ya, onu hiç açmayayım diyeceğim ama hadi açtım gitti. Dr.Google'a göre, sadece anne sütüyle beslenen bebekler 6-8 gün hiç kaka yapmayabiliyorlarmış bu arada, bilginize.. Biz biraz endişelendik de 5 gündür. Ama günde 6-7 bez çiş yapan bir bebek normal besleniyor, büyük ihtimal büyüme evresinde olduğu için sütü maksimum düzeyde kullanıyor ve kakadan ekonomiye gidebiliyormuş. Kabızlık yoksa endişe de yok. Neyse kaka sohbeti bu şekilde vuku buldu, Maya'nın Mr.Hankey'inde boncuk bulmuş gibi sevindik 5. kurak günün sonunda..

O geçti bu sefer de baykuş gibi geçirdiğim geceler boyunca sadece 2 saat uyurken, o 2 saatte de nasıl acaip rüyalar görmeye başladım anlatamam. Anlatayım ama.. Mesela dün gece rüyamda ben son derece bekar ve alımlı bir hatunum ve bir şarap tadım seminerine katılmışım (Allahım bu kadar mı tezatlık olur gerçeklikle..) kısmet bu ya, yanımda da Adam Cooper ayol. Hani balet olan. Cilveleşiyoruz karşılıklı, nasılsa bekar ve güzelim ya. Tam o sırada nerden çıktığı belirsiz bir münasebetsiz Adam'cığıma "aa öğrenen anneyle tanışmışsınız ne güzel, kendisinin de 5 aylık bir kızı var" demez mi!? Adam'cığım da nazik insan, meğerse eli kolu boş gelmezmiş böyle buluşmalara, bana hemen arkasında duran bir buket gülü değil bir paket bebek bezini veriveriyor ayol. Rüyanın anlamsızlığına uyandım tabii..

6 yorum:

  1. Az önce içerde tırlatan anne modundayken, sonra bilgisayar başına oturup iyi ki bu sayfayı açtım diyorum:) Ve gülüyorum hala...

    YanıtlaSil
  2. Bizim için gayet normal, gün grlecek kakanın içini bile kurcalayacaksınız. Mesela kaka içinde sümüksü yapılar var mı diye bakacaksınız. Bu sümüksü yapılar varsa bebek üşütmüş demek hemen önlem alınmalı

    YanıtlaSil
  3. Gece'cim gül geç yahu bazı şeylere, şimdi ne karıştırıyorsun sümük mümük.. :)))

    YanıtlaSil
  4. Hahaaaa, yazı ayrı alem, yorumlar ayrı :D Öldüm yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D O rüya hala içimde yanıyor kaç ay oldu..

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!