20 Kasım 2013 Çarşamba

Yemekte salça, öpücükte salya (mıydı o?)

İlk öpücüğümü aldım! Ay çok heyecanlıyım, elim ayağıma dolandı!

İlk 3 ay öpemedim ben kızımı, biliyor musunuz!? Yani saçlarının arasından, kollarından, bacaklarından, ayaklarından ve poposundan öpebildim de ellerinden ve yüzünden öpemedim. Kıyamadım. Zaten minicik birşey, derisi yumuşacık tazecik, üstüne nefesim bile değsin istemedim. Bir de öpücük hastalığı diye bişey var ayol. O derece psikopata bağlamışım. Burda zaten kimse kimsenin bebeğini öpmüyor, dokunmuyor ama Türkler bıraksan ısıracak, şapır şupur dalacak. Birşey de denmiyor, "ayıp olur!" diye bir mevzuu var. Beyaz Atlı Prens'ten, annemlerden falan yardım aldım artık, biri öpmek için dudaklarını büze büze yaklaşıyorsa, öpücük-savar gibi çaktırmadan hop çocuğu kucaklarına aldılar ya da direkt söylediler "daha aşıları tam değil de öptürmüyoruz elinden yüzünden" diye. Ayıp oldu bazı yakınlara ama, işte kafayı takmışım bir kere..

Sonra sevgili Tüten'in bir yazısını okudum. Çok hoşuma gitti, vallahi yazdıklarına tamamen katılıyorum ve ananem de bizzat üzerimde "öpiim de geçsin" terapisini denemiştir bak. Ne zaman düşsem, hasta olsam, keyifsizsem öperdi ve geçerdi.. Tüm bunların üzerine "kızım sen iyice psikopata bağladın, bi silkelen kendine gel!" dedim kendime ve koştura koştura gittim kızıma bir sarıldım şapır şupur her bir yerinden öptüm. Hatun neye uğradığını şaşırdı, gözleri açıldı koca koca, tam "gülsem mi ağlasam mı bilemedim" bakışı suratında, dudağının ucu aşağıya kıvrılmış, zevkten salya akıtıyor hehehe zavallı bi'çare.. O gün bugündür de şapır şupur öpüyorum kendisini. O da kıkır kıkır kıkırdar, bez değiştirirken falan ayağını getirir dudağıma burnuma nereme denk gelirse artık. AMA! AMA! Dün akşam!

Dün akşam kucağımdayken, birden kollarını açtı, ikisini birden boynuma ve kafama sardı, daha ben "hayırdır inşallah, saçıma mı dalacak yoksa çenemi mi sıkacak" derken ağzını açtı, yanağıma şap! diye kocaman ve sulu sulu bir öpücük kondurdu. Amanın! Acaba yanağımın tadına mı bakmak, emmek mi istedi derken, yok 1 adet öpücük, gerisi gelmedi, emmedi yani! Aaaaa öptü kızım beni!

Bunlar baba kız çok güzel öpüyorlar yahu. Babasından da ilk öpücüğü beklemediğim bir anda, Kudüs'te binanın çatısında, eski kentin gece pırıl pırıl ışıklarına bakarken almıştım (ve o saniyede içgüdüsel olarak "oğlan elden gidiyor" hissiyatıyla aniden telefonla arayan müstakbel kayınvalideme de methiyeler düzmüştüm, meğerse oğlu da "anne şu an konuşamam, çok tatlı bir kızla birlikteyim" diye kadıncaazı geri püskürtmeye çalışıyormuş, günahını aldım bak). Kızı da kendi gibi pek romantik çıktı!

Gece aynı şeyi bir daha yaptı ve ben yine abartılı bir sevinç hali yaşadım, ay uyansın yine yapsın e mi! Çok güzelmiş bu salya sümük öpülme hali! Bu arada Beyaz Atlı Prens çok kıskanarak hemen yanağını uzattı ve burnunun ucundan ufak bir parçayı keskin dişlere kaptırdı hahahaha! Kim demiş kızlar babacı olur diye! (tamam tamam, az zamanım var biliyorum, değişecek dengeler yakında ama çaktırmayın da züürt tesellisi, biraz sevineyim! geçen günkü 4,5 saatlik haykırma hatırasından sonra hak etmedim mi allaşkına?!)

27 yorum:

  1. Aman efendim cok teşekkür ederim; bu anların tadını çıkar belki erkek olmasından da sebeb Aren bey artık beni az öpüyor ama bazen durduk yerde gelip o opüşleri yok mu ahh ahh ulen ne yaptımki şimdi diyorum hani bir daha yapayım da öpücüğü kapayım diye. fakat bir yerim ağrısın bir şey olsun dur anne öpeyim de geçsin öper öper sonrada geçti mi anne geçti mi geçti arencim deyince hehh tamam dün eve gittiğimde bak parmağıma dedi ufak bir kesik var öpmeni bekledim geçmedi dedi :/ kıyamam ya öptüm öptüm öptüm aaa geçti dedi güray gelince de bak bak parmağıma sen de öp babacım :)

    Bu kız seni seviyor Ceren :) Babasına ise aşık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum biliyorum öptürmeyecek bi noktadan sonra, o nedenle yakalamışken bırakmıyorum :)) Kızlar ve babaları diyorsun yani ;)

      Sil
  2. Ben dogsun da bir an önce öpeyim diye sabirsizlaniyorum, hatta opmeyi ne kadar zamanda öğrenir acaba diye merak ediyordum:) cok mu Türk um ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ayol seninki normali, ben biraz yabaniyim..! :) Ne kadar kaldı doğuma?

      Sil
  3. rabbim hayırlı evlat eylesin inş. Okuyunca sabırsızlandım ben de. daha 3 ayımız var face to face için :)) bir bebek, bir de kiloları vermek için sabırsızlanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin :) Çok güzel geçsin son 3 ay da! Kilo işi kolay, hiç korkma, valla süt olsun diye abartı yemediğin sürece hızlıca verirsin :)

      Sil
  4. Üç ay öpmeden durabilmene çok şalırdım bravo valla çok iradeliymişsin. Şimdi bol bol öp çünkü biraz büyüyünce öptürmüyorlar bizde başladı bu haller :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irade mi çekingenlik mi bilmiyorum ya yanakları eskirse? :)))

      Sil
  5. Ceren inanamiyorum sana :) nasıl oldu da durdun onca zaman..valla bi z şapur şupuruz burada:) dur durak bilmiyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. Ceren inanamiyorum sana :) nasıl oldu da durdun onca zaman..valla bi z şapur şupuruz burada:) dur durak bilmiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kızlar öpülmeyecek kızlar değil ama çok normal :))) Bizim limon daha yeni tatlanmaya başladı valla!

      Sil
  7. ay öperken yanlışlıkla yenir bile o. çok şeker :)

    YanıtlaSil
  8. Öpülmez mi yahu.. Bence nasıl biri olmasını istiyorsan öyle davran.. Sen öptün o öptü.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, başka türlü anası gibi yabani olacak.. dedem hiç öptürmezmiş beni, çok titizmiş. ben hala sevmem insanlar tarafından öpülmeyi...

      Sil
  9. Ben de ilk günlerde öpmeye kıyamamıştım. Boynundan kokluyordum yavrumu. Ellerinden ayaklarından usulcacık öpüyordum. Ama kısa süre sonra dayanamadım şapı şupur öpmeye başladım. Şimdi de gıdısından, göbişinden, ayaklarından, ellerinden, yanaklarından, ayy heryerinden öpüyorum valla :) Öpmelere doyamıyorum baldan tatlımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi sonradan açılanlardan korkulur valla :D

      Sil
  10. bu yazıdan hemen sonra karşıma çıkınca paylaşmayı borç bildim:
    bir hadis:"çocuklarınızı çok öpün,zira her öpücük için size cennette bir derece verilir ki,iki derece arasında beş yüz yıllık mesafe vardır" öpmek, sarılmak bebekler için inanılmaz iyileştirici etkiye sahip gerçekten. bununla ilgili bir araştırma yazısı vardı ama şimdi bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa duymamıştım bunu :) Çok teşekkürler!

      Sil
  11. Dear Ceren,

    Ilk uc ayi bos gectigin icin seni esefle kinadim ve arayi kapatmak icin onbinyuz opucuk vermen gerektigini hatirlatmak istedim:)

    Yalniz hem sen hem de eski blogdas arkadasim Pelin ayni hafta icinde bebileri tarafindan opuldugunu yazinca bende de bir opulme hasreti bas gostermesin mi! Ha bire cocuuuma kendimi opturmeye calisan sapsik anne modundayim. Arada yanagima boynuma sole okkali ve tukuruklu bir emis yapistiriyor ama ben onu saymiyordum! Bugun kizi iki yasina yaklasan bir dostumdan kizinin opmeyi yeni yeni ogrendigini duydum da bir ohh cektim valla:)

    Imza; Uzum'un kiskanc anasi Cigdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :D O ıslak yapışkan emmeler çok yakında resmen öpücüğe dönüşecek bak benden söylemesi. Ben hazırlıksız yakalandım, bir duygu seli yaşadım, sen yakalanma arkadaşım!
      İyi ki yazdın bu arada, ben de seni merak ediyordum (senin kişisel bloğun var mı Çiğdem yaa?)

      Sil
    2. Kişisel blog sorarak bana ilham verdin Ceren. Nicedir bekletiyordum; pek yakında göbekli hayatımdan sonra kusmuklu hayatımı da ifşa edeceğim. Haber veririm mutlaka.

      Bekle beni anacığım:) Sevgiler.
      Çiğdem

      Sil
    3. Zevkle okuyacağıma eminim :)

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!