17 Aralık 2013 Salı

Evli ve çocuklu çiftin Date Night hadisesi

Date Night; ilk izlediğimde çok gülerek izlediğim bir film olmuştu fakat geçen gün bu filmi bizzat yaşayınca, acı içinde, hikayelerin bazılarının aslında çok da abartı olmadığını fark ettim. Aslında gece çıkıyoruz ama eskisi gibi clublardan sabahın 4'lerinde eve gelmek gibi bir lüksümüz yok. Daha doğrusu benim yok, Beyaz Atlı Prens arada arkadaşlarıyla "night out" yapıp günün ilk ışık dolu saatleriyle eve geliyor, ben öyle "evli barklı adamsın, kır dizini otur evinde" türü bir eş değilim. Birimiz nöbette, diğerimiz keyifte olabilir bence, sorun yok. Ben de bizim kızlarla "girls night out" yapıyorum arada, ya da "night in" çoğunlukla, birbirimizin evinde alkolsüz birşeyler içip dedikodu yapıyoruz. Ya da işte gündüzleri, akşam yemekleri vs. biliyorsunuz, bebek olduğundan beri klasik anneye bağlamamaya ve sosyal hayattan uzak kalmamaya çalışıyorum. Ama Beyaz Atlı Prens ile geceleri aynı anda alemlere akamıyoruz. Onu özledim biraz..

Yılın bu döneminde bizim burada noel pazarı kurulur; ufak tahta kulübeler içinde hediyelik eşyalar, ağaç süsleri, şekerlemeler, gözleme falan türü ve tatlı atıştırmalıklar ve en güzeli de Glühwein (tarçınlı sıcak şarap) bulunur ve iş çıkışı, hava kararınca arkadaşlarla bu pazarların birinde buluşur, açık havada hafif üşüyerek birşeyler atıştırır, bolca içer ve çakırkeyf ve mutlu şekilde evinize dönersiniz. Maya ile bir iki kez gittik bu sene ama bu sıra öksürdüğü için soğukta ve özellikle gece fazla dışarıya çıkarmak istemiyorum. Dolayısıyla hatunu babannesine bırakıp, Beyaz Atlı Prens ile felekten bir gece çalmaya karar verdik.

Açık havadaki marketler ve pazar yerleri hakikaten çok hoşuma gider benim. Hele bunun gibi gece marketlerine bayılırım, ıvır zıvıra bakayım, rengarenk noel süslerini inceleyeyim, abur cubur tıkınayım ve bol bol sıcak şarap içeyim, OH! Tabii son iki senedir "alkolsüz" takıldığım için, çakırkeyf olmadan eve dönüyorum ve tam keyfi de çıkmıyor ama olsun. Bu sene Kinderpunsch denen alkolsüz Glühwein yerine elma suyundan yapılan Apfelpunsch'u keşfettim. Çok daha leziz ve ek şeker katmadıkları için daha sağlıklı. Bol bol götürüyorum, buz gibi havada kaynar kaynar tarçınlı elma suyunun keyfi müthiş! Bir elimde elma suyu, diğer elimde karamelle kaplanmış bademler. Bu noel dönemi insana baya kilo aldıran ama bir o kadar da keyif veren bir dönem.

Beyaz Atlı Prens'le felekten bir gece çalalım dedik, nasıl bir çılgın gece yaşadık bilemezsiniz. Gece 9'da evdeydik. Nasıl da yorulmuşuz, çocuğu uyuttuktan sonra biz de sızmışız. Bu da böyle bir "çocuklu çiftin Date Night'ı" anısı oldu işte..

2 yorum:

  1. Ben daha hamileyken böyleyim ne yapacağım bilmem.
    Evde bir film izleyelim diyoruz, sabah erken kalkınca kafein falan da tüketmeyince beni anında uyku basıyor, oldu o zaman deyip vedalaşıyoruz resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ama hamileliğinde uyku basan arkadaşlarımın çocukları hep sakin oldu benim :D Ben hamilelikte aşırı aktiftim, bak halime.. Umarım bu kural senin için de geçerli olur!

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!