31 Aralık 2013 Salı

Yeni yılınız kutlu olsun!

2013 benim için çok özel bir sene oldu. Bu sene öyle çok duyguyu bir arada yaşadım ki, bazen bu seneyi düşününce sanki 10 sene ağırlığında geçmiş gibi geliyor bana. Geçen sene bana çok güzel bir hediye verdi; bir kız çocuk! Bir insanı bu kadar çok sevebileceğimi bilmezdim, mümkünmüş.. Bir çok ama çok sevdiğimi benden aldı, bu kadar üzüleceğimi biliyordum ama özlem.. Özlem gün geçtikçe artarmış meğer.. Yine de olumlu bakmak istiyorum, senenin son yazısında pozitif düşünmek, gideni iyi anmak istiyorum.

Bu sene çok şey öğrendim; gerçekten öğrenen bir anne oldum. Yeni birşeyler sadece kitaplardan öğrenilmiyormuş, hatta en önemlileri deneyerek, deneyimleyerek öğreniliyormuş meğer.

2014'ten beklentim; huzur, mutluluk ve sağlık. Gerisi zaten bu üçlüye bağlı geliyor.

Blog yazmak ne güzel şey, bu sayede ne güzel insanlar tanıyorsunuz! Yeni sene hepimize güzellikler getirsin, mutluluklarımız katlanarak artsın. MUTLU YILLAR HEPİMİZE!

Foto kaynak: Gustav Klimt - Anne ve Çocuğu tablosu (ayrıntılar için tıklayınız)

14 yorum:

  1. 2013 de seni tanıdım sevgili Ceren, almanyada yaşayan bir psikoloğu başka nasıl tanıyabilirdim...gezilerini,zevklerini,ailesini,yeni doğan kızını,fikirlerini hepsini bir arkadaşım ile konuşur gibi okudum, okuduklarıma yorum yazdım... taa almanyadan bana bir renk kattın şu güneş görmez evimde,....mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim :) Ben de seni tanıdığım, yazılarını zevkle okuduğum için ne şanslıyım diye düşünüyorum. 2014 güzellikler ve biraz daha fazla güneş ışığı getirsin hepimize! Sevgiyle kucaklıyorum seni!

      Sil
  2. Mutlu Yıllar Sevgili Ceren;
    Çok sevdiğin anneannenin kaybı sebebiyle üzüntünü anlıyorum, Allah bu acıyı unutturacak başka acı vermesin der babaannem benim de..
    iyi ki blog yazıyorsun, sayende bilgisayarımın ekranından bakıp bol bol gülümsememe sebep oluyorsun.. Maya ve eşinle musmutlu hep mutlu nice yıllar!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dido, amin! Sizlere de mutlu yıllar :)

      Sil
  3. Gelen her sene, geçeni unutturacak kadar güzel mutlu keyifli olsun =) Birlikte olun, mutlu, sağlıklı, huzurlu, afiyetli olun.. 4-6-10..gibi artan ve 30lara tamamlanmış dişlerinizle pek çok gülün beraber arkadaşım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Orta Karar, sen çok yaşa e mi :) Çok mutlu bir sene dilerim size de!

      Sil
  4. Son günlerde her yerde bu tablo karşıma çıkıyor ve beni benden alıyor, annenin hem mutluluk hem endişe hem yorgunluk içeren yüzünü ne güzel yansıtmış değil mi. Musmutlu nice yıllar dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum, kadının 3 çağı, diğerleri de güzel ama en güzeli, en masumu, en sıcağı bu sanki.. Ben de çok mutlu güzel bir sene dilerim GeCe :)

      Sil
  5. Mutlu mu mutlu, sağlıklı mı sağlıklı ve huzur dolu bir yıl senin olsun Cerencim, iyi seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Bahar'cım, hepimizin olsun ama :) Mutlu yıllar!

      Sil
  6. Hamile olduktan sonra keşfettim blogunu...(Bu arada doğum yapmama 10 gün var) sürekli de acaba bu gün bir şeyler yayınlamış mı diye takip ettim sessiz sessiz...Ya bazen güldüm, ya bazen seninle tabuları yıktım, ya da bazen seninle üzüldüm..Anlayacağın sayende senden çok şey öğrendim... Dünyanın bir ucunda olan hiç tanımadığım bir insana bile iyi ki varmışsın iyi ki seni tanımışım demek ilk kez yaşayacağım bir deneyim( Bunu bu kadar samimiyetle söyleyeceğimi tahmin etmezdim) ama gerçekten iyi ki varsınız...Sevdiklerinle birlikte huzur dolu bir 2014 (ve daha nice yıllar) yaşaman dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur çok teşekkür ederim, beni çok duygulandırdın. Son 10 gününün de çok keyifli geçmesini ve bir avazda bebeğine sağlıkla kavuşmanı dilerim. Ve tabii güzel bir sene :) Lütfen sessiz takip etme bundan sonra :)

      Sil
  7. Hep hissettiklerim yazılmış bana bir şey kalmamış, Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, sen altına imza at, o da yeter :) Mutlu yıllar Işık ve Boncuk :)

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!