16 Nisan 2014 Çarşamba

Rengarenk Trumpette bebek çorapları

Ay bu sıra hepimiz yorgun, huysuz, yoğun, çemkirimsel olmuşuz. Rengarenk bir şeyler yazayım da içimiz açılsın :) Bizim hatunun ayakta çorap tutmama huyu var teeee en taze bebeklik günlerinden beri. Önce ayaklarını birbirine sürter çıkarırdı, şimdi direkt elleriyle dalıyor ayaklarına. Giydiriyorum, arkamı dönmemle çoraplar hop çıkmış bile. Her konuda olduğu gibi bunda da inatlaşmamak için, ne hali varsa görsün diyorum genellikle. Zaten ev yerden ısıtmalı ve o çıplak ayaklarla dolma parmakları öpmek de bir başka zevk!

Lakin bu deli ayaklarda duran tek bir çorap oldu bunca aydır, önermeden geçemeyeceğim: Trumpette marka rengarenk çoraplar. Hatta tüm kız annelerinin "ayyy çok şekerrrr, nerden aldıııın?" diye eridiği kişisel Facebook sayfamdaki cover foto olan, yazının en üstündeki pembe fiyonklu kokoş çoraplar da Trumpette marka. Çok şık, rengarenk, üstelik ayakta kalıyor; daha ne isteriz?

Bu yandakiler kutusuyla 5-6'lı olarak satılıyor, renga-renklerine bayılıyorum. Jenny's (kızlar için, içinde pastel pembiş de olan) ve Johnny's (erkekler için, içinde pastel maviş de olan) iki çeşit kutu mevcut. Ben kız erkek cinsiyet ayrımcılığına karşı olduğum için ikisinden de aldım, rengarenk giydiriyorum.

Bir de daha kokoş gidilmesi gereken ortamlarda kullandığım fiyonklu şeker pembe, pastel pembe ve siyah çoraplar var. Bizimkilerin fiyonkları kocaman, ama daha miniş fiyonklu babet görünümlü bu yandaki çoraplar da bence çok sevimli. Pembeden, tütülerden, kokoş kıyafetlerden ve süslü püslü kız çocuklarından pek hazzetmesem de, çorap fetişimi gayet güzel doyuruyor bu Trumpette'ler.

Maya emeklemeye ve dikilmeye başlayalıberi beni "acaba altında sadece ufacık tutuş bariyerleri olan bu çoraplar parkede kayar mı?" korkusu sardı ama baktım kaymıyorlar.

Ama yine de emekleme çorapları farklı biliyorsunuz, altlarında ve parmak uçlarında ufak plastik yuvarlak tutuş bariyerleri ya da bu yandaki fotoğraftaki gibi deri tabanlık falan oluyor. Bunları aldım ama bizim hatun sevmedi, tuttu tuttu çıkarttı tabii. Kışı külotlu çoraplarla kurtardık da, artık bahar ve önümüz yaz, heralde direkt çıplak ayak akımına dahil olacağız.. Ha bu arada külotlu çoraplarda ayak altına ek olarak dizde de bu tutuş bariyerlerinin olması kaymaları bir nebze daha iyi önlüyor, onu da belirteyim.

Oh be rengarenk bir yazı oldu, içimiz açıldı mı? :)

4 yorum:

  1. Çıplak ayakları görseydik daha da açılırdı ye bitir öp kokla :)

    YanıtlaSil
  2. mrb nerden aldınız acaba bu modelden bulamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amazon'dan aldım ben, sevimliler di mi çok? :)

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!