26 Eylül 2014 Cuma

Parov Stellar ile dans

Parov Stellar'ı çok severim, meğerse Maya da seviyormuş. Bugün evde hoplaya zıplaya, ellerimizi kaldıra indire, saçlarımızı savura sallaya beraberce dans ettik. Hatta salonda dans ederken nasıl göründüğümüzü öyle çok merak ettik ki koştura koştura aynaya gittik, orda iki kıvırttık, baktık fena değilmişiz, güldük aynaya ve geri salona geçip orda dansa devam ettik. Sonra yine aynaya, yine dansa, yine aynaya, yine dansa :) Yarım saat dans ettik, yediğimiz yarımşar muzun verdiği enerji bu kadar mı olurmuş?!?

Maya'yı gittiğimiz oyun evindeki dans grubuna yazdırıyorum Perşembe'ye. Valla, 15 aylık ama dedesinin değimiyle heryeri ayrı oynuyo hatunun. Türk genlerini sevsinler, kapı gıcırtısına göbek atan bir insan evladı kendisi. Hoş biz evde çok dans ederiz, çok şarkı söyleriz ama geçen itfaiye aracına, kilise çanına hatta Türkiye'de ezan sesine de bel bükülür müymüş, gerdan gerilir miymiş yahu?!?

Yalnız tıfıl gibi dans etmek moda oldu, fark ettiniz mi? Çok sık rastlıyorum bu videolara, bebeğin tekini alıyorlar ortaya, açıyorlar müziği, o ne yaparsa aynısını yapıyorlar. Son kilo verme trendi bu şekilde, vallahi başarılı da olunur, o ne acaip hareketler öyle yahu..

Paron Stellar'ın The Sun single'ını dinleyin derim; insanın içine bahar sevincini, o ilk yaz günlerinin heyecanını salıyor. Oh be dans ederek silkelenelim, kendimize gelelim!

8 yorum:

  1. Ay çok iyi geldi şarki bizimki nefret ediyor dans muzik kızının kıymetini bil. Müzik açtık mi hemen offf başım şişiyor diyorum size kapatın şunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aren ağır ERRRKEK :D Bu sabah aklımdan geçtin, Nevzat Tarhan'ın Mesnevi Terapi'sini okuyorum, okumuşsundur büyük ihtimalle ama okumadıysan tam senlik, çok tavsiye ederim...

      Sil
  2. Doğduğundan beri uzun zaman boyunca hergün dans ettim kucağımda ve yerde, ama bak uzun zamandır rutinimizin bozulduğunu farkettim şimdi. Bizimki de oynak hatunlardan yerlere bile yatıyor. Hatta biraz önce dışarda yemek yedik geldik, restoranın pist gibi birseyi vardı bizimki epey gerdan kırdı yerlere yatıp bale yaptı bir tek o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın bizim oynak kızlar, iki etti, bikaç tane daha bulursak halk dansları ekibi tamamdır! :D Şaka bir yana, bence ritm duygusu ve beden zekası da önemli Gece :) Sen şimdi hamile olduğun için fazla hareket etmek istemediğinden ve Türkiye'deki doktorun da önermediğinden bahsetmişsin ama burada da doktorlar koşmak dahil bedensel tüm hareketleri öneriyor. Yine yaklaşım farkı işte.. Ne bileyim, ben de fazla hareketliydim hamileyken, belki Maya'nın dur durak bilmemesi bunun içindir :)

      Sil
    2. ben de ritm olayina daha cok oncelerden beri takmistim. gayet yetiskin bir tanidigim vardi ritm duygusu konusunda yoksundu bir turlu dogru tempo tutamazmis ve o kisinin bazi tutarsizliklarini buna bagliyordum ben. doktor mevzusuna gelince o ani donusler yapma demisti yoksa hareket konusunda bir sinirlama getirmedi zaten hareketsiz durmam mumkun degil gorsen ikinci hamilelikler feci oluyormus :(

      Sil
    3. E birincide tüm ilgi dikkat onun üzerinde, herşeye dikkat ediyorsun ama ikincide birinci hala ilgi dikkat istiyor :) Herkes aynısını söylüyor, ikinci hamileliğimi anlamadım diyor. O nedenle belki de ikinciler daha rahat büyüyor.

      Sil
  3. Parov'a ben de bayilirim. 2 kere de canli seyrettim.
    Bizim kizla dans isleri benim. Yarin ben bakicam, biz de dinleyelim bakalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın Parov :D Kendisi de baba zaten, işten anlıyor!

      Sil

Anonim yani isimsiz ya da rumuzsuz yorumlara, hakaret, belirli bir gruba karşı ayrımcılık ya da ırkçılık içeren yorumlara, en önemlisi de yanlış bilgi ya da yönlendirici (melisiniz, malısınız'lı) yanlışlar içeren yorumlara BU BLOGDA YER YOKTUR. Bu davranışları yapan kişiler, genel huzurumuz için engellenecektir. Teşekkürler!